Váš tým zvládá běžné požadavky a drobné incidenty, ale složitější problémy, výpadky kritických systémů nebo pokročilou konfiguraci je lepší svěřit specialistům. Naše L2 / L3 podpora zajistí rychlou a odbornou pomoc včetně přímého napojení na výrobce technologií, které používáte.
Řešení složitějších incidentů, které přesahují schopnosti běžného helpdesku. Analýza konfigurací, logů, výkonu a bezpečnostních událostí.
Přímý přístup k certifikovaným expertům a eskalace přímo k výrobcům (Fortinet, Microsoft, Cisco, Dell…).
Kritické incidenty řešíme v minutách, ne v hodinách.
Podporu poskytujeme s detailní znalostí vaší infrastruktury, dokumentace a provozních specifik.
Minimalizace dopadů výpadku nebo incidentu.
Přímá eskalace k výrobcům zkracuje dobu řešení.
Úspora času i nákladů.
Rozšíření znalostí interního týmu.
Analýza a řešení složitých incidentů (síť, bezpečnost, servery, storage)
Eskalace k výrobcům a zajištění RMA procesů
Pokročilá konfigurace a optimalizace nastavení
Asistence při migracích a upgradech
Forenzní analýza bezpečnostních událostí
Dokumentace a doporučení pro prevenci opakování problému
Firmy s vlastním L1 helpdeskem, které potřebují expertní zálohu.
Organizace s kritickou infrastrukturou, kde jsou prostoje nepřijatelné.
IT týmy spravující více technologií a výrobců.
Subjekty, které chtějí mít garanci rychlé a odborné pomoci v krizové situaci.
Provozovatel fotovoltaických elektráren potřeboval sjednotit monitoring a zrychlit řešení problémů. BitServis nasadil centrální Zabbix, propojil lokality a zajistil SLA podporu 24/7.
Výsledek:
Nižší provozní náklady, rychlejší zásahy v terénu, stabilní dostupnost přes 99,99 % a plná připravenost na rozšíření o nové lokality i technologie.
Zobrazit případovou studiiStaneme se vaší druhou linií obrany – rychlou a spolehlivou.
Domluvit konzultaci