l2-l3-support-header.png

Technická podpora L2 / L3 Když potřebujete víc než běžný helpdesk

Váš tým zvládá běžné požadavky a drobné incidenty, ale složitější problémy, výpadky kritických systémů nebo pokročilou konfiguraci je lepší svěřit specialistům. Naše L2 / L3 podpora zajistí rychlou a odbornou pomoc včetně přímého napojení na výrobce technologií, které používáte.

Proč L2 / L3 podpora od BitServis

L2 podpora (advanced troubleshooting)

Řešení složitějších incidentů, které přesahují schopnosti běžného helpdesku. Analýza konfigurací, logů, výkonu a bezpečnostních událostí.

L3 podpora (vendor-level expertise)

Přímý přístup k certifikovaným expertům a eskalace přímo k výrobcům (Fortinet, Microsoft, Cisco, Dell…).

SLA garantované reakční časy

Kritické incidenty řešíme v minutách, ne v hodinách.

Znalost vašeho prostředí

Podporu poskytujeme s detailní znalostí vaší infrastruktury, dokumentace a provozních specifik.

Klíčové přínosy pro vaši firmu

Rychlé obnovení provozu

Minimalizace dopadů výpadku nebo incidentu.

Menší prostoje

Přímá eskalace k výrobcům zkracuje dobu řešení.

Expertní zásah na první dobrou

Úspora času i nákladů.

Předání know-how

Rozšíření znalostí interního týmu.

Co naše L2 / L3 podpora zahrnuje

  • Analýza a řešení složitých incidentů (síť, bezpečnost, servery, storage)

  • Eskalace k výrobcům a zajištění RMA procesů

  • Pokročilá konfigurace a optimalizace nastavení

  • Asistence při migracích a upgradech

  • Forenzní analýza bezpečnostních událostí

  • Dokumentace a doporučení pro prevenci opakování problému

l2-l3.jpg

Pro koho je služba vhodná

  • Firmy s vlastním L1 helpdeskem, které potřebují expertní zálohu.

  • Organizace s kritickou infrastrukturou, kde jsou prostoje nepřijatelné.

  • IT týmy spravující více technologií a výrobců.

  • Subjekty, které chtějí mít garanci rychlé a odborné pomoci v krizové situaci.

l2-l3-support-process.jpg

Jak to funguje v praxi?

„Zabbix pomohl snížit náklady a zrychlit reakce ve 100 lokalitách FVE“

Provozovatel fotovoltaických elektráren potřeboval sjednotit monitoring a zrychlit řešení problémů. BitServis nasadil centrální Zabbix, propojil lokality a zajistil SLA podporu 24/7.

Výsledek:

Nižší provozní náklady, rychlejší zásahy v terénu, stabilní dostupnost přes 99,99 % a plná připravenost na rozšíření o nové lokality i technologie.

Zobrazit případovou studii
cs_c_desktop.jpg

Chcete mít jistotu, že v kritickém okamžiku budete mít po ruce experty?

Staneme se vaší druhou linií obrany – rychlou a spolehlivou.

Domluvit konzultaci

Jste společnost nebo instituce, která bere bezpečnost vážně?

Jsme připraveni navrhnout řešení na míru – a začít rychle.

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Poptávka úspěšně odeslána Ozveme se vám jak to jen půjde.