Analýza IT

Příklad obvyklé struktury výstupního dokumentu

  • Serverová a síťová infrastruktura
  • Aplikace, služby, licence
  • Identifikace rizik
  • Bezpečnost IT
  • Stav zálohování a Disaster Recovery
  • Přehled souvisejících IT procesů
  • Nastavení podpora IT a definice SLA
  • Doporučení obsahující konkrétní kroky pro zlepšení stavu a následný další rozvoj IT

Co nabízíme dál?

Analýzou a zhodnocením stavu to samozřejmě nemusí končit. Na základě vyhodnocení míry rizik, stanovení priorit a urgentnosti jednotlivých dílčích oblastí IT jsme schopni zajistit realizaci navržených řešení dle Vašich požadavků.

Komplexní audit IT

Tato služba rozšiřuje standardní analýzu IT o další témata, jako je organizace, plánování, rozpočet, rozšiřování služeb, kontinuální zlepšování služeb atd.
Posoudíme vyspělost těchto aktivit, předložíme body akčního plánu a stanovíme jasné cíle pro zkvalitňování poskytovaných služeb.

Rozvoj IT

Navrhované řešení bude mít několik základních pilířů

  • Moderní infrastruktura
    Navrhujeme řešení tak, abychom využili maximální potenciál stávajícího řešení a zároveň propojili s možnostmi využili možnosti nového. Jsme schopni nabídnout několik typů od standardního nákupu až po služby, která Vám pomáhají být flexibilní a řídit cashflow.

    Se serverovým a síťovým prostředím, které je optimálně navrženo a spravováno, získáte nejen výkonnostní špičky, ale také flexibilitu potřebnou pro rychlou reakci na měnící se potřeby podnikání. Naše řešení zahrnuje virtualizaci, kontejnerizaci a správu serverů, abychom vytvořili dynamické prostředí, které efektivně využívá zdroje a minimalizuje náklady. Bez ohledu na velikost vaší organizace vytvoříme síťové řešení, které podporuje růst, zvyšuje dostupnost a zajišťuje optimální výkon pro všechny vaše pracovní operace.
  • Cloudová řešení
    Námi navržené cloudové infrastrukturní řešení vám umožňují vytvářet, spravovat a škálovat IT zdroje dle potřeby, bez nutnosti investovat do vlastní fyzické infrastruktury. S cloudem získáte nejen flexibilitu, ale i rychlost nasazení nových aplikací a služeb, což je klíčové pro rychlé reakce na změny trhu.
  • Bezpečnost a ochrana dat
    Zavedeme bezpečnostní řešení, postupy a procesy do Vaší firmy tak, abychom minimalizovali rizika ztráty a krádeže dat a zabezpečili firmu zevnitř i zvenčí. Od detekce a odpovědi na incidenty po školení zaměstnanců a pravidelné bezpečnostní audity – pečujeme o to, aby Vaše IT prostředí bylo odolné proti aktuálním i budoucím hrozbám.

DELL DATA DOMAIN

Proč zvolit právě Dell Data Domain?

Maximální bezpečnost dat

  • Vestavěné šifrování a kontrola integrity dat
  • Ochrana proti ransomwaru a neautorizovanému přístupu
  • Podpora systému Retention Lock pro dodržování compliance

Až 30x vyšší efektivita díky deduplikaci

  • Špičková inline deduplikace
  • Výrazná úspora úložiště i síťové zátěže
  • Ukládání více záloh na menším prostoru = nižší náklady

Rychlé a spolehlivé obnovení dat

  • Okamžité obnovení kritických dat
  • Podpora multi-site replikace
  • Integrace s předními zálohovacími softwary (Veeam, Veritas, Commvault, atd.)

Připraveno na hybridní cloud

  • Snadná integrace s cloudovými službami (AWS, Azure)
  • Možnost zálohování i archivace v cloudu
  • Centralizovaná správa přes Dell CloudIQ

Automatizace a snadná správa

  • Moderní webové rozhraní
  • Automatické reporty, monitoring a alerty
  • Jednoduché nasazení do stávající infrastruktury

Dell Data Domain vs. konkurence

FunkceDell Data DomainKonkurence (např. HPE, IBM)
Inline deduplikace✅ Ano⚠️ Často offline nebo pomalejší
Ochrana proti ransomwaru✅ Vestavěná⚠️ Omezená nebo externí
Rychlost obnovy dat✅ Velmi rychlá⚠️ Závislá na úložišti
Cloud integrace✅ Nativní podpora⚠️ Komplikovaná
Náklady na úložiště✅ Výrazně nižší⚠️ Vyšší kvůli horší deduplikaci

📞 Získejte bezplatnou konzultaci

Zjistěte, jak Dell Data Domain může snížit náklady na zálohování a zvýšit bezpečnost vaší IT infrastruktury.

Vyplňte formulář a náš specialista se vám ozve do 24 hodin.

    Odesláním automaticky souhlasíte se zpracováním údajů a s podmínkami
    zásady ochrany os. údajů.

    Časté dotazy

    DELL Rising Star

    Fortinet

    Jak dokážeme pomoci?

    Nejčastěji se setkáváme se dvěma scénáři spolupráce:

    • Rozšíření aktuálního stavu zabezpečení
      • Porozumění požadavkům zákazníka
      • Analýza stávajícího stavu
      • Návrh řešení na zvýšení bezpečnosti firemního IT
      • Nasazení prvků Fortinet
      • Zaškolení personálu
      • Správa a podpora, která zajistí aktualizovanou ochranu před napadením
    • Řešení na tzv. zelené louce (tento způsob řešení má pro zákazníka hned několik výhod)
      • Úspora nákladů – není nutné řešit kompromisy s ohledem na stávající infrastrukturu
      • Vyšší míra bezpečnosti – návrh a realizace je postavena na konkrétní prostředí a požadavky
      • Škálovatelnost prostředí – homogennost prostředí umožňuje rozšiřovat nebo naopak snižovat výkon a licenční náklady na základě aktuálních potřeb businessu.
      • Proaktivní služby – realizace vhodných opatření pro zvýšení kvality služeb nebo bezpečnosti

    Při zakládání nových poboček a provozů, které preferují zabezpečení Fortinet dokážeme nejen implementovat tuto technologii, ale zároveň zajistíme návrh a dodání vhodného infrastrukturního vybavení a dalších technických prvků. Naší předností je nejen rozsáhlá znalost komponent Fortinet, ale zároveň spolupráce s dalšími vendory nejen z oblasti bezpečnosti, ale i serverových a diskových řešení. Díky tomu Vám dokážeme nabídnout komplexní řešení.

    Nedílnou součástí našich služeb je i zaškolování technického personálu nebo školení běžných zaměstnanců se zaměřením na bezpečnost provozu.

    LOG management

    Naše aktivity rozdělujeme do několika oblastí

    1. Kybernetická obrana
      Námi používané technologie detekují a blokují neautorizované přístupy a škodlivý software. Pro zajištění správné činnosti a eliminaci nejnovějších hrozeb zajišťujeme neustálé aktualizace tak, abychom byli schopni chránit vaše aktivity a minimalizovali rizika.
    2. Správa identit a přístupů
      Kontrola přístupu je základním prvkem bezpečnosti. Pomocí správy identit a přístupu zajistíme, že pouze oprávnění jednotlivci mají přístup k citlivým datům. Tímto způsobem minimalizujeme riziko vnějších i vnitřních hrozeb.
    3. Audity a monitoring
      Pravidelné bezpečnostní audity a monitorování jsou klíčové pro udržení vysoké úrovně bezpečnosti. Sledujeme a vyhodnocujeme dané postupy, abychom zajistili soulad s doporučenými standardy a proaktivně předcházeli bezpečnostním incidentům.
    4. Obnova dat a kontinuita provozu
      Zajistíme, že Vaše obchodní operace budou pokračovat i po nečekaných událostech. Plánujeme a implementujeme strategie kontinuity provozu a obnovování dat po havárii, abychom minimalizovali výpadky a ztrátu dat.
    5. Školení personálu
      Vzhledem k tomu, že velká část úspěšných kyber útoků byla způsobena neúmyslný chováním neproškoleného personálu, je nezbytně nutné zvýšit znalosti a povědomí zaměstnanců v této oblasti. Připravujeme školení dle požadavků konkrétního zákazníka.

    Správa IT

    Jak to funguje?

    • Prostřednictvím ticketu dostaneme zprávu o incidentu nebo požadavku
    • Náš operátor zahájí řešení s ohledem na stanovený čas odezvy a prioritu ticketu
    • V případě potřeby povolá další zkušené kolegy, kteří mu zajistí součinnost
    • Ticket vyřešíme a podle komunikační matice informujeme o způsobu vypořádání
    • Reporting na měsíční bázi je samozřejmostí

    Dále nabízíme rozšíření standardních služeb o další služby na míru

    • Dlouhodobý a krátkodobý outsourcing
    • Návrh proaktivních kroků k zajištění bezvýpadkovému provozu IT
    • U kritických systémů poskytujeme pokrytí dosahu 24/7
    • Nasazení monitorovacích nástrojů v režimu 24/7

    L2/L3 Support

    Jak to funguje?

    Provedeme analýzu potřeb zákazníka, zaměřenou na tyto oblasti:

    1. Rozsah poskytovaných služeb – zajištění infrastruktury, SW podpory, přístupová práva, požadavky vyplývající z nástupů nebo odchodů zaměstnanců, obnovy vybavení apod.
    2. Potřebnou reakční dobu – jak rychle je nezbytné začít incident nebo požadavek řešit
    • Rozsah pracovní doby (doba pokrytí službami naší podpory, např. 8 hodin od 9-17h v pracovních dnech)
    • Pravidelný reporting – tvorba pravidelných měsíčních nebo čtvrtletních výkazů
    • Školení uživatelů – proškolení na nový produkt nebo službu
    • Proaktivní služby – realizace vhodných opatření pro zvýšení kvality služeb nebo bezpečnosti
    • Máme k dispozici service desk, který umožňuje běžným uživatelům sledovaní stavu jejich požadavků nebo incidentů a zároveň poskytuje definovanému správci náhled na všechny požadavky a incidenty na úrovni celé firmy.
    • Nedílnou součástí služby je také „hot line“ pro vybrané krizové situace, např. okamžitému zahájení nezbytných kroků k obnově provozu atd.