Příklad obvyklé struktury výstupního dokumentu
- Serverová a síťová infrastruktura
- Aplikace, služby, licence
- Identifikace rizik
- Bezpečnost IT
- Stav zálohování a Disaster Recovery
- Přehled souvisejících IT procesů
- Nastavení podpora IT a definice SLA
- Doporučení obsahující konkrétní kroky pro zlepšení stavu a následný další rozvoj IT
Co nabízíme dál?
Analýzou a zhodnocením stavu to samozřejmě nemusí končit. Na základě vyhodnocení míry rizik, stanovení priorit a urgentnosti jednotlivých dílčích oblastí IT jsme schopni zajistit realizaci navržených řešení dle Vašich požadavků.
Komplexní audit IT
Tato služba rozšiřuje standardní analýzu IT o další témata, jako je organizace, plánování, rozpočet, rozšiřování služeb, kontinuální zlepšování služeb atd.
Posoudíme vyspělost těchto aktivit, předložíme body akčního plánu a stanovíme jasné cíle pro zkvalitňování poskytovaných služeb.
Jak dokážeme pomoci?
Nejčastěji se setkáváme se dvěma scénáři spolupráce:
- Rozšíření aktuálního stavu zabezpečení
- Porozumění požadavkům zákazníka
- Analýza stávajícího stavu
- Návrh řešení na zvýšení bezpečnosti firemního IT
- Nasazení prvků Fortinet
- Zaškolení personálu
- Správa a podpora, která zajistí aktualizovanou ochranu před napadením
- Řešení na tzv. zelené louce (tento způsob řešení má pro zákazníka hned několik výhod)
- Úspora nákladů – není nutné řešit kompromisy s ohledem na stávající infrastrukturu
- Vyšší míra bezpečnosti – návrh a realizace je postavena na konkrétní prostředí a požadavky
- Škálovatelnost prostředí – homogennost prostředí umožňuje rozšiřovat nebo naopak snižovat výkon a licenční náklady na základě aktuálních potřeb businessu.
- Proaktivní služby – realizace vhodných opatření pro zvýšení kvality služeb nebo bezpečnosti
Při zakládání nových poboček a provozů, které preferují zabezpečení Fortinet dokážeme nejen implementovat tuto technologii, ale zároveň zajistíme návrh a dodání vhodného infrastrukturního vybavení a dalších technických prvků. Naší předností je nejen rozsáhlá znalost komponent Fortinet, ale zároveň spolupráce s dalšími vendory nejen z oblasti bezpečnosti, ale i serverových a diskových řešení. Díky tomu Vám dokážeme nabídnout komplexní řešení.
Nedílnou součástí našich služeb je i zaškolování technického personálu nebo školení běžných zaměstnanců se zaměřením na bezpečnost provozu.
Jak to funguje?
Provedeme analýzu potřeb zákazníka, zaměřenou na tyto oblasti:
- Rozsah poskytovaných služeb – zajištění infrastruktury, SW podpory, přístupová práva, požadavky vyplývající z nástupů nebo odchodů zaměstnanců, obnovy vybavení apod.
- Potřebnou reakční dobu – jak rychle je nezbytné začít incident nebo požadavek řešit
- Rozsah pracovní doby (doba pokrytí službami naší podpory, např. 8 hodin od 9-17h v pracovních dnech)
- Pravidelný reporting – tvorba pravidelných měsíčních nebo čtvrtletních výkazů
- Školení uživatelů – proškolení na nový produkt nebo službu
- Proaktivní služby – realizace vhodných opatření pro zvýšení kvality služeb nebo bezpečnosti
- Máme k dispozici service desk, který umožňuje běžným uživatelům sledovaní stavu jejich požadavků nebo incidentů a zároveň poskytuje definovanému správci náhled na všechny požadavky a incidenty na úrovni celé firmy.
- Nedílnou součástí služby je také „hot line“ pro vybrané krizové situace, např. okamžitému zahájení nezbytných kroků k obnově provozu atd.